lördag 9 juli 2011

En trevlig fredag.

Hej på er alla.
Trodde jag skulle sova längre idag, men ...ja det blev ca½ timma längre...04.30...... jaja, jag ska lägga mig lite igen. Måste vara utvilad till i kväll, ÅmålBluesen.
Vi hade trevligt igår. Tog det väldigt lugnt. Vill vara fit 4 fight tills ikväll...haha.....
Vi var inte många här heller. Orkade inte med det för förkylningen vill inte gå över så jag är inte riktigt i form. Inte mitt vanliga glada jag....hihi.....
Marika åkte hem vid midnatt, strax efter gick jag och kramade kudden. Tro inte att jag fick sova själv...nejdå.....Tekla kom och hoppade upp bredvid mig....hihi..... vet inte hur länge hon låg där för jag somnade.


Underbara Tekla......

gömmer sig bakom mig....haha

Mika skålar till Annie som han fastnade för.

Han kan inte ta ögona från min gumma

och jag förstår honom. Hon e underbar.

Mika vill ha mig som svärmor....haha.

Här är Marika.

Marika igen.

Anne.

Anne igen.

Annes vän Kenneth.

Och så jag med solglasögon inne trots att det regnade...haha

Jag igen.

Ja vi hade trevligt. Första gången Anne är hos mig i Brunnshult. Hennes son, Mika, har jag inte sett sen han var 12-14 år. Nu blir han 30. Vad fort tiden går. Hennes vän, Kenneth har jag aldrig träffat. Han ska köra Mikas bil hem idag för det är nog inte värd att Mika kör. Dessutom vill han stanna kvar och åka med Annie, Emma, Marika och mig till Åmål. Ja ja vi får se hur han känner sig när han vaknar...haha.... Ingen annan är morronpigg som jag :))) Fast nu är kl.06.10 så jag ska krypa ned en stund till, om jag kan somna.

Ha det gott alla.


Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar