onsdag 29 juni 2011

Härliga sol :)))

Hej på er alla.
Ja detta blir inget långt inlägg, bara en uppdatering.
Hoppas ni alla har lika fint väder som vi har här. Kanonväder. Sol, sol, sol...... och grymmevarmt..... härligt. Fast jag har blivit vrålförkyld och huvudet känns som om det är tre gånger så stort. Halsen är sår, näsan rinner och min röst låter som en kraxande höna.... tror ingen ville njuta av min sång just nu.....haha.... (Ja inte annars heller för jag kan inte sjunga).

Ja det är då verkligen inte lätt att göra något ute nu när det är så varmt, men jag försöker ändå. Snart är uthuset röjd och i ordning gjord. Sen blir det garaget. Då kan min lilla pärla stå inne till vintern...hihi.... så slipper jag skrapa rutorna varje gång jag ska ut och köra.


Kiko gillar att vara ute

och riktigt njuter

och är nyfiken på allt.

Igår var jag hos min kompis Sanna i Brålanda. Hennes syster Johanna var också där. Vi hade jättetrevligt. Hade tänkt ta mig ett dopp i Sannas pool, men ändrade mig. Vill inte bli ännu mera förkyld. Får ta det en annan gång.


Sannas son Kevin njuter av poolen.

Ja det var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar