söndag 26 juni 2011

Har haft en fin helg :)))))


Hej på er alla.
Ja så är midsommar över. Hoppas ni alla haft lika trevligt som jag :))))
Till och med vädret var bra. Det kom bara en pytteliten skur på kvällen.



Vilka underbara barn och vänner jag har. Bara älskar dom alla. Dom gör livet så mycket lättare och får mig så glad.


Klar för midsommarfirande...haha...

Dukat...mmm, sill.....

Det blev en del bilar här.

Jennie o Sarah.

....igen.

Jennie, Sarah, Tony o Mikel.

Tony, Mikel, Markus o Conrad.

Markus, Conrad, Björne o Marika.

Jimmy o Jennie.

Jimmys bil.

Den är fiiiin.

Lite inombords ...haha....

Kompiskram.
Midsommardagen var det Cruising i Lysekil och vi åkte dit. Det var skoj. Jennie och Jimmy träffade vi där. Fick låna Jennies skinnjacka för jag frös. Gullig hon är.
Jag fick en väska av min goa Annie. Med Marilyn Monroe. :)))))) Gillar den mycket......
Var hemma igen vid tre-fyra tiden. Trött som bara det....gäsp.... Idag blir det tidigt i säng.


Jag, Tony o Markus på väg till Lysekil.

Storken, Conrad o Markus.

Gänget väntar på färjan.....

skååååål.

Här åkte Annie o jag. Med Björne.

Min brorsdotter Linda.

Linda o kompisen Angelika.

Ut o "busa" med faster...haha....

Tony och hans tjej Bettan.

Markus syster. Sara?

Cruising, cruising.

Min fina Marilyn Monroe väska jag fick av Annie. Tack gumman. :))))

Ja det blev inte så mycket text denna gången...hehe... mest foton.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

1 kommentar:

  1. Du ser ut att ha haft det roligt... härligt väder hittade du också!!!!!

    Ny och snygg header!

    Kramizar!

    Kati

    SvaraRadera