torsdag 30 juni 2011

eddie meduza harley davidson



Hej på er alla.
Ännu en dag har gått med sol och värme :)))) Härligt. Fast det sägs att det ska bli åska till helgen. Hoppas inte det :(((
Ja idag har jag inte gjort så mycket. Har faktiskt mått lite dåligt idag. Är ju så väldans förkyld och sen hittade jag en massa foton på Kjell och det gjorde att minnena kom. Tyvärr.
Men jag fick ju gjort det man måste göra, som disk, tvätt, dammsugning och jag sopade och städade i uthuset.
Var även inne i Mellerud och köpte cigaretter. Å vad jag önskar jag kunde sluta röka. Ska försöka efter sommaren.
Sen kom en kompis hit och vi var ute och körde en sväng med hans HD. Härligt som bara det. Jag bara njööööt. Gör gärna om det. Inte ofta jag åker Mc. Det blir mest bil.

Ha det nu riktigt gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar