onsdag 30 mars 2011

Saknaden efter Kjell blir bara större.

Hej på er alla.
Ett underbart väder idag, fast lite blåsigt.
Var ute med Lima en tur och hon busade som alltid. Hon älskar när jag kastar pinnar. Det var gott att vara ute.


Lima med pinnen.

Kom och ta den då och kasta till mig.

Mmm.. här luktade det gott.....

... och denna smakade jättegott.

Sen började jag städa, men fick helt plötsligt en sådan saknad efter Kjell. Lade mig bara på sängen och storgråt.
Å det gör så ont att veta att han inte kommer tillbaka. Undrar om jag kommer över detta?????.
Jo det gör jag nog med tiden, men jag kommer alltid att sakna honom. Han är mitt livs kärlek.
Jennie var jättegullig och kom och kramade om mig och det gjorde gott. Jag piggnade till igen och gjorde mat till oss. Nu ska jag sätta mig och sy lite. Måste ha något annat att tänka på.

Jennies Kiko gillar att leka i papperspåsen.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

1 kommentar:

  1. Mina ord känns små och tomma... men ta emot min cybervärme...kram!

    Kati

    SvaraRadera