tisdag 29 mars 2011

Grattis Roy-Kenneth och Kristine.

Hej på er alla.
Ja idag har Annie och Tekla flyttat ned till Daniel i Vänersborg. Det blir bättre för henne där med både jobb och utbildning. Närmare till allt.

Nu har jag och Lima varit ute på en promenad. Hon skuttade, hoppade och sprang som en oljad blixt..haha. Min underbara gumma.

Så måste jag bara berätta att vi fått en ny liten bebis i vår släkt. En jättesöt flicka. Det är min lillabror Roys son Roy-Kenneth som blivit pappa. Och hans tjej Kristine har såklart blivit mamma.

GRATTIS till er båda nyblivna föräldre. Och Grattis till Roy och Liv som blivit Farfar och farmor. Och inte att glömma lilla prinsessan min, Pernille, som blivit faster. Grattis även till farbror Marius och farbror Emil.

Igår den 28 mars kl.09.02 kom hon. Lilla, söta Thea-Sofie.
52cm lång och 4630g.
Välkommen till världen lilla gumman. Önskar dig all lycka, kärlek och
medgång i livet.


Så söt hon är, Thea-Sofie.

Roy-Kenneth och Kristine.

Roy-Kenneth som liten. Blir lilla Thea-Sofie lik pappa tro?

Kristine.

Ja detta var allt för idag.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar