måndag 14 mars 2011

Monday, Monday.

Hej på er alla.
Hoppas ni alla haft en fin helg. Själv har jag varit hos min kompis i Brålanda lördag o söndag och hjälpt henne måla om sonens rum. Det var roligt att göra något när man var två. Vi lyssnade på musik, tjötade, målade och åt lite mat. Trevligt.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Daniel har varit här en liten tur. Gott att träffa min älskade son.
Posten kommer ganska sent här. Vid två-tre tiden. Hämtade in den och blev glatt överraskad. Gulliga Kati hade skickat ett kort till mig. Vad det lyser upp dagen och man får en varm känsla.

Tack så mycket Kati. Du är underbar.

Jag känner mig ganska trött nu för tiden. Efterreaktion kanske. Jag saknar Kjell jättemycket, men vet att han har det bra nu.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar