söndag 13 mars 2011

Grattis Angel på 1års dagen.

Hej på er alla.
Hoppas ni haft en fin lördag. Det har jag. Var hos min kompis Sanna och hjälpte henne måla Robins rum. (Vi ska fortsätta i dag, söndag).
När jag kom hem gjorde Jennie något gott att äta. Fläskfile mm.

Hela dagen har jag tänkt på min älskade Kjell och saknat honom så mycket. Konstigt utan honom :(((


Gör bara ett kort inlägg nu. Det är sent och jag är trött.
Vill bara säga Grattis till min brorsdotter Vibekes lilla Angel på 1 års dagen. Hipp hurra. Hoppas dagen blir underbar. Ja även för din mamma, pappa och dina syskon.
Önskar jag kunde vara där, men vi bor för långt ifrån varandra, tyvärr :((((

Lilla Angel

så underbar fin.

Ha en fin dag.

Sommaren 2010 i Norge.

Nils, Vibeke, Angel och Laila.

Allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar