fredag 25 mars 2011

Idag är det våffeldagen.

Hej på er alla.
Våffeldagen idag. Mmmm... så gott, fast jag tänker på Kjell. Han älskade våfflor.



Våffeldagen idag. Så gott.

Idag har Annie och jag varit hos Daniel i Vänersborg. Vi skickade även iväg några paket. Sen handlade vi in till Tacos som vi åt till middag.
Ja nu MÅSTE våren ha kommit. Ingen snö kvar och det är så varmt ute. Blommorna kommer upp överallt. Ja lökar alltså. Såg idag att påskliljorna nästan blommade.
Ja det blir bara en kort blogg idag.


Min älskade LIMA läker i snön.

Som tur är finns den inte kvar nu. Snön alltså.

Jo jag ska även berätta att i morgon ska jag faktiskt på fest. Kompisens dotter Sandra ska förlova sig med Storken. De ska ha fest på Babylon i Trollhättan. Det ska bli roligt. Daniel kör mig och hämtar mig. Ska försöka ta lite foton så lägger jag in det i nästa blogg. Vi ska vara där 16.30. Sen öppnas det för allmänheten kl.21. Hoppas jag klarar av det nu så kort efter att jag förlorade min älskling. Vet inte om jag är riktigt redo för en fest, men ska försöka.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar