lördag 26 mars 2011

En underbar fest. Så roligt att komma ut lite.

Hej på er alla.
Glöm nu inte att ställa om klockan i natt. Framåt en timma. För den som är osäker när det gäller detta är det bra att tänka såhär: trädgårdsmöblerna ska FRAM nu på våren och TILLBAKA in igen på hösten. haha.




Nu är jag redo att gå på förlovningsfest.





Blir det bra såhär?

Ja så har jag varit på fest på Babylon i Trollhättan. Det var jätteroligt där och så skoj att träffa kompisarna igen. Festen började 16.30 så det blev inte sent för mig, men superkult hade jag. Dansade gjorde jag också. Maten var jättegod, fläskfilé och potatisgratäng. Tårtan vågade jag mig inte på, men den såg ut att vara supergod.
Skriver inte så mycket utan sätter ut foton istället. Det blev ganska många, men jag kan inte sätta ut alla.

Storken (Robert) och Sandra.



Lotta o Daniel.

















Rökpaus.

Tony o Rita grattar de förlovade.





Servitören.




Ha det gott alla.

Kram Lill.

2 kommentarer:

  1. Härligt... det var dig väl unnat... tack för alla bilder... så fick vi också vara med..gratta paret!

    Kramar i mängd!

    Kati

    SvaraRadera
  2. Wow sååå fin du e älskade faster =) Vad bra du haft de kul de e du värd !!!
    Massa massa kramizar & Love you

    SvaraRadera