fredag 4 mars 2011

I morgon skulle pappa fyllt år.

Hej på er alla.
Fredag redan. Vad dagarna går fort.
Idag fick jag en så fruktansvärd saknad efter Kjell. Det gör så ont att tänka på honom. Tänka på att han aldrig kommer tillbaka. Jag ser honom framför mig. Inte som han var de sista dagarna, men sådan han var förut. Alltid så glad och underbar.
Här har det varit sol och fint väder idag. Bonden håller på hela dagarna och hugger ved i skogen och lägger här utanför parkeringen. Det har blivit en rejäl hög.

Utanför huset.

Bondens vedhög hittills.

Var en tur ned till Vänersborg idag. Sen in till Mellerud.
Annie har köpt så mycket till mig i födelsedagspresent på efterskott. Känner mig riktigt bortskämd. Jacka i fuskskinn med nitar, jeans, två svarta tröjor, en lila tröja och två dekorationer till väggen. Stora var dekorationerna. En Elvis Presley och en Betty Boop. Bara älskar dom. :))))



Tänk i morgon den 5 mars skulle min älskade pappa fyllt 79år. Tyvärr gick han bort i 2005, 72 år gammal. Jag saknar honom mycket.

Min älskade pappa, Oddvar Nilsbakken,

Grattis med morgondagen där du är.

1975.

50års dagen. Fotot tagit på Götaverken, Göteborg.

Idag har jag varit riktigt slö. Inte gjort mycket, så i morgon får jag ta mig i kragen. Fast jag vet inte vad det är med mig nu för tiden. Får liksom inte gjort något. Kanske är det saknaden efter Kjell.
Jaja jag kommer nog igång igen. Hoppas jag. :)))

Ha det riktigt gott alla.

Kram Lill.

2 kommentarer:

  1. Hei Lill , ja savnet kan bli stort når en har noen en er glad i er gått bort . Men heldigvis så lever de gode minnene godt inni hjerte . Håper det står bra til med deg og ønsker deg ei god helg . Stor klem fra meg : )

    SvaraRadera
  2. Hei Lill, tenker på deg. Hyggelig at du i alt dette har tanker for oss også. Det blir ofte slik når hjertet er av gull. Skulle så gjerne ha vært nærmere nå, slik at vi kunne ha vært til støtte og litt oppmuntring for deg.

    Håper dagene blir å gå sammen med fremover, selv om ikke alle sår leges med tiden, blir de nok bedre. Du skjønner sikkert hva jeg vil frem til.

    Ønsker deg ei fin og rolig natt, nok søvn og noen gledelige opplevelser som kan være med å gjøre tiden lykkeligere for deg fremover.

    En stor klem fra Trondheim med gode tanker for deg og dine.

    SvaraRadera