tisdag 1 februari 2011

Nu har vi såld vår lägenhet.

Hej på er alla.
Idag har jag varit så trött och inte orkat ta mig för något annat än att ta hand om Kjell och åka till banken i Vänersborg.
Vi sålde vår bostadsrätt på Flanaden. Härligt. Det var min son Daniel som köpte den. Hoppas han kommer trivas. Glad är han i allafall.

GRATTIS min älskade Daniel.

I morse när hemvården var här och gav Kjell sin spruta så passade de på att ta blodprov också. De fick sticka honom tre gånger innan de fick ut något blod.
I morgon kommer de och ger honom blod här hemma. Det är inte vanligt att de får det i hemmet, men han är för svag för att orka åka någonstans. Anneli från Palliativa Teamet kommer.
Ja i morgon ska då inte jag ut någonstans. Det är jättehalt på våran väg och det var inte lätt att åka iväg, men det gick. Hemvården åkte av vägen när de kom för att ge Kjell sprutan nu inför natten.

Ja detta blev bara ett kort inlägg.

Ha det gott alla.

Kram Lill.

1 kommentar:

  1. Hei Lill , Grattis med salget av leiligheten . Jeg vil bare si at jeg tenker på dere såååå mye selv om at vi ikke kjenner hverandre . Det er litt rart ta der men alikevell så kjenner en hverandre igjenom bloggen . Jeg synes du er ei kjempetøff dame , du fortjener en medalje . Det er kjekt og se at du får lufta deg litt , en kan få nye krefter av det . Snakker fra erfaring der.

    Ønsker dere en god dag , stor klem fra meg : )

    SvaraRadera