fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR till er alla. Stort GRATTIS till Vibeke och Peter på bröllopsdagen.

Hej på er alla.

Först vill jag önska er alla GOTT NYTT ÅR och tack för det gamla. Tack för att ni läser min blogg. Hoppas ni fortsätter med det i det nya året.









Så vill jag gratulera en underbar tjej och hennes man på bröllopsdagen idag.
Stort GRATTIS till Vibeke och Peter. Hoppas dagen blir underbar.




Ha det gott alla. Hoppas ni får en underbar kväll och en fin början på det nya året.

Kram Lill.

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År önskar jag även dig/er....ett nytt år kommer även till er... och jag önskar ett så bra 2011 som det nu bara går.

    Kati

    SvaraRadera
  2. Hei Lill & Co

    Takk for følget gjennom enda et år, nå står et nytt år foran oss. Hva det vil bringe, vet vi ikke, men vi vet at vi kan forsøke å gjøre vårt beste for at det skal bli så bra som mulig.

    Jeg ønsker deg og dine en fin avslutning på dette året og en fin start på et år som vi håper blir så bra som det kan bli, for hver og en av oss.

    Hei så lenge igjen og tusen takk til deg for all den inspirasjon og positive input du har gitt meg, til tross for at det er det motsatte som skulle ha vært tilfelle.

    Et Godt År til deg og dine Lill.

    SvaraRadera