måndag 22 november 2010

Packat och klart.

Hej på er alla.
Ja nu är det kvällen innan jag åker till Umeå. Väskan är packad och klar. Tyckte den var jättetung och så vägde den bara 13kg..... ha ha ..... har nog blivit svagare den sista tiden.

Porslinsugnen står på för sista bränningen av det jag ska ha med mig. Hoppas bränningen blir bra nu. Det bränns till 800 grader. Sen ska det svalna innan jag kan öppna ugnen.

Ja idag har jag stressat till tusen. Bytt på sängarna, letat fram adventsstakar och utebelysningen, packat allt (hoppas jag), ...... ja jag kan ju inte skriva allt jag har hunnit med, men det är mycket.
I morgon ska jag sätta upp granen och tomtarna ute. Det får jag göra på morronen för kl.11-11.30 blir det att åka iväg. Daniel ska köra mig till Landvetter, men innan så ska jag lämna min bil hos Bertil i Vänersborg. Han och en kompis, Roger, ska sätta på dragkrok på bilen tills jag kommer hem.
Lima fattar nog att det är något på gång. Hon har följt mig hack i häl hela dagen.

Lima i sin säng.

Usj jag har så fruktansvärt ont i ryggen idag. Har nog stressat för mycket.

Ja så är äntligen den lilla hallen klar för denna gång. Resten tar jag till våren.
Blev jättenöjd med skoskåpet. Det passade perfekt och det är så skönt att få bort alla skor.

Lilla hallen i ljusare färg....

och en fondvägg i petrol.

Skosåpet passar perfekt....

och rymmer en massa skor.

Ja nu ska jag snart lägga mig. Om jag kan sova för alla fjärilar i magen..... hi hi.

Ha det gott alla.

Kram Lill.



2 kommentarer:

  1. Hoppas du får det riktigt underbart nu gumman <3<3 Massa kramar Petra

    SvaraRadera
  2. God tur Lill, glem ikke å kose deg skikkelig. Du har godt av det og fortjener det. Det er jeg sikke på Kjell også mener. Tenker på dere, regner med at så lenge jeg ikke hører noe, går det ganske så greit.Jeg håper det stemmer.

    En stor før juls klem fra 'n Karl i Trondheim, Norge. (Hørt om det landet du, lill...)

    SvaraRadera