måndag 29 november 2010

Julenissen, visst finns han.

Hej på er alla.
Här i Umeå har jag det jättefint. Jag sover jättegott här på rummet. Hela natten, något jag inte har gjort på länge. Bara så skönt.

Rummet jag sover i.

Och stället här är så mysigt.
Vi städar och julpyntar. Peter har målat och tapetserat köket. Två väggar målade och två väggar tapetserade. Samma tapet som i min hall, så Vibeke och jag har samma smak. Det blev jättefint. Jag har målat om köksmöblerna så nu är de svarta istället för i trä.

Här är jag i målartagen.....

Fint blir det.

Idag har Vibeke och jag varit och handlat på Maxi. Tro det eller ej, men där träffade vi JULENISSEN, så visst finns han...... he he.... Det har jag bildbevis på......... som ni ser :0)

Julenissen och jag.

Julenissen och Vibeke.

Lilla Angel är helt underbar. En riktig hjärtkrossare. Charmar alla gör hon.

Gullungen Angel...

så underbar.....

här får hon "lelle"....

Och så får jag inte glömma Wille. Han är sååå fin och god.

Wille.

Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.



1 kommentar:

  1. Mompish, nu får du komma hem. :O vill ha tillbaka min mompa nu. Limskih vill ha tillbaka sin mamma med, hon är mamma sjuk. Älskar dig min fina mompa. :)

    SvaraRadera