måndag 6 december 2010

Hemma igen från Umeå.

Hej på er alla.
Nu är jag hemma igen från Umeå. Har haft en helt underbar tid hos Vibeke och Peter. De är så fruktansvärt snälla och omtänksamma. Jag har njutit till fullo.
Det kändes lite vemodigt att inte vakna upp hos dom idag. Saknar dom redan, fast det är skönt att vara hemma igen också. Hos mina barn, Kjell, Tekla, Zita och min egen underbara Lima. Jaaaaa...... ni läste rätt..... min egen Lima..... Jippie, hon är min nu. Fick henne av Daniel. Han ville ha henne själv, men hon har ju varit så länge hos mig och jag kunde inte tänka mig att vara utan henne.
Daniel har flyttat in i vår lägenhet på Flanaden, så där bor han nu med Sabine och Zita.
Daniel och Kjell hämtade mig på Landvetter igår. Sabine hade middag klar när vi kom dit. Underbart gott. Hon är duktig.
Jag skriver inte så mycket nu. Gör ett längre inlägg ikväll eller i morgon. Har så mycket att ta igen med de mina här så jag vill inte sitta för länge vid datorn nu. Lägger bara ut några bilder nu. Fler kommer sen.

Vibeke och jag tar en tur med fyrhjulingen.

Jag har aldrig kört fyrhjuling förut...så

detta är min premiertur... ha ha...

Detta var roligt.... hi hi...:=))))

Ombytta roller...... hi hi

Vibeke, Jag, gulliga Angel och underbara Wille.


Tack Vibeke för de underbara dagarna hos er. Saknar dig gumman, ja jag saknar er ALLA.

Kram Lill.



2 kommentarer:

  1. Hei Lill , jeg og har lyst til og prøve og kjøre en firhjuling . Det ser så gøy ut ja , og dere har mere snø enn oss ser jeg . Håper det står bra til med dere ellers , ha en flott dag . Klem fra meg : )

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Du ser glad och utvilad ut... kul med bilderna.. du har buset runt...hade gärna testat själv.

    Ha det gott!

    Kati

    SvaraRadera