måndag 15 november 2010

Igår var det farsdag.


Hej på er alla.
Ja igår var det fars dag, men jag hade ingen att fira. Tyvärr är min älskade pappa borta. Han gick ifrån oss den 11/2 2005.
Det enda jag kunde göra var att tända ett ljus för honom och tänka på honom.
Han var en underbar pappa och jag saknar honom så mycket. Tyvärr är livets gång så att man inte lever för evigt.

Min älskade pappa, Oddvar, på hans 50års dag.

Saknar dig pappa.

Pappa och jag 1952.

Jag, pappa och min bror, Frank.

Det var bara Kjell och jag hemma igår. Ja och så Lima.
Kjell har två barn, men de bryr sig inte om honom så det blev inget fars dags firande för honom. De hör ALDRIG av sig. En dag kommer de kanske att ångra sig.
Ja, Kjell och jag hade det mysigt ändå. Vi åt god mat och tittade på TV.

På dagen var jag ute och gick en lång promenad med Lima. Det gillar hon. Hon springer, hoppar och riktigt skuttar fram. Fast hon är duktig och går inte långt ifrån mig. Bara några meter, sen stannar hon och väntar på mig.

Härliga snö.

"Sa du något?"

Väntar på att pinnen kastas.

Vi gick bort till skogen och där kastade jag pinnar som hon hämtade. När vi kom hem igen så var hon helt "slut". Somnade och sov jättegott.

Allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Kram Lill.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar