torsdag 8 juli 2010

Jag ser fram emot att gå på fest.

Hej på er alla.
Idag är det mulet och grått här fast ändå varmt. Det tycker jag är skönt. Då ska jag passa på att gå över alla garderober och få slängt lite. Jag är en riktig "ekorre" som samlar på mig en massa onödiga saker som "kanske" kan komma till användning. Känner ni igen er, eller.....?........ ha ha .. jag är nog inte den ända som gör så.
Ja igår fick vi gjort klart i Brunnshult. Två kärror hade vi och tre bilar. Det var Daniel, Bertil, Annie, Simon, Anton och jag. Vi fyllde en kärra med det som skulle till förrådet och en kärra med det som skulle kastas på tippen.

Här åker köksbordet i kärran till tippen.

Simon funderar vad detta är.... gardinomtag.

Daniel skruvar ned parabolen.....

och Bertil är "steg-vakt"....ha ha....

Äntligen är det klart, parabolen är nede.

Zita och Anton.

En trött Simon.

Allt klart... nu åker vi hem.

Daniel tar ett bloss.

Anton.

Det är så underbart skönt att vara klar där. Nu har jag inte den pressen på mig iallafall. Tack alla mina underbara vänner som hjälpte till. Ni är guld värd.

Idag har jag "syndat" lite och ätit en liten bit chokladkaka. Mmmm va gott, som att bita en ängel i benet...ha ha. :D

Mår annars jättebra och ser fram emot att åka på Lisas 50års-fest i morron. Åker inom Uddevalla och hämtar Agnetha innan, sen styr vi kossan mot Tjörn. Hoppas det blir gott väder också. Det skulle ju bli sol sa dom, men det återstår att se.

Ha det gott alla.

Kram Lill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar