söndag 16 maj 2010

Uppe med tuppen.


Hej på er alla.
Jag vaknade tidigt idag, kl.05. Ja det gör jag nästan varje dag nu. Hungrig var jag också så jag åt 1dl keso. Det var supergott..... he he ......
Ja annars mår jag bra, men jag börjar bli trött på att inte kunna göra något. Vill putsa fönster och byta gardiner. Greja lite i rabatterna. Storstäda. Men måste ta det lugnt ännu så det blir inte mycket gjort. Flickorna får sköta det som ska göras. Jag får nöja mig med att virka dukar till Bertil.
Jag måste ha tappat några kilon på rumpan...... ha ha ........ får så ont när jag sitter.
Annars händer det fortfarande inte så mycket här. Nu är det 10 dagar sen jag opererades. Vad fort tiden går.
Jag ska ned till Sahlgrenska på kontroll efter 7 veckor, så det blir om 6 veckor då. Annie ska åka med för vi ska passa på att handla lite kläder i Göteborg. Det ser jag fram emot. Sen tänkte jag ta en tur och hälsa på Petra och Anne.

Ja det var allt för denna gången.

Ha det gott alla.

Kram Lill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar