torsdag 20 maj 2010

Nu är det sommar för nu rakar Daniel huvudet.... ha ha....



Hej på er alla.

Idag har alla tre hundarna varit här. Det var så gott att se alla igen. Så otroligt fort dom växer. Fast jag var livrädd att dom skulle hoppa upp på mig. Fick "värja" min mage hela tiden... he he.......

Go'a Zita.....

och Lima.

Titta så lång jag blir.

Kan det bli en smaskig go'bit tro?

Och så var Marika här också. Det är alltid trevligt att träffa henne. Hon är en helt underbar person. Tycker så mycket om henne och det gör mina barn också.

Var ute en sväng med bilen för första gång efter operationen. Det gick bra, fast jag spände mig nog lite för jag var helt slut i ryggen sen. Det värkte resten av dagen.

Så ville Daniel att jag skulle klippa av han håret och sen raka huvudet. Han rakar sig alltid på sommaren. Klippa gick bra, men att raka det var svårare. Orkade inte stå så länge så Annie fick överta. Sen tog Daniel själv framsidan.

Gulliga Daniel.

Sen måste jag bara berätta en hemsk grej som hände här. Någon har lagt ut massor med råttgift i mat för att hundarna ska äta det. Vet inte om det är på Flanaden eller på Kastanjevägen, men det är ju där man går och rastar hundarna. En tjej här som har två hundar rastade sina och den ena åt av detta. En stor hund var det så det måste varit mycket den fick i sig. Tyvärr så kunde inte hunden räddas. Det är ju fruktansvärt att något sådant kan hända. Det måste vara någon som verkligen hatar djur som gör en sådan grej. Usj, jag ryser......... Tycker så synd i henne som förlorade sin hund. (Vill inte namnge). Även om man har hundarna i koppel så vill ju dom gå in i högt gräs eller i buskar för att göra ifrån sig och det är inte alltid lätt att se om dom äter något. Ja nu gäller det att se upp.

Ja detta var allt jag hade att "säga" denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar