fredag 23 april 2010

Trött på Modifast.


Hej på er alla.
Ja så har Kjell kommit hem igen och mår bra. Han har inte alls så ont som förra gången och han blöder inte. Nu ska han gå en gång i veckan och spola urinblåsan så cancern inte kommer tillbaka. Det är ju i Uddevalla han gör detta. Än så länge är det ju jag som kan köra han dit, men det blir värre då jag är opererad.

Nu är det 9 dagar som jag bara ätit Modifast. 12 dagar kvar. Nu är jag så trött på Modifast och längtar så efter riktig mat. Är halv-hungrig hela tiden. Bara längtar till den dagen jag får äta middag igen. Då blir det nog högst en matsked potatismos och kanske en köttbulle, men hu va gott det ska bli.

Var så dum att jag gick in på you-tube och kollade på en sådan operation. Fick lite kalla fötter.... he he ..... Läste också endel av det de som gjort operationen skriver. Både bra och dåligt. Nu hoppas jag att jag klarar detta utan komplikationer. Och att jag inte ångrar mig sen, för det går ju inte att återställa.


Goda vänner i djup sömn........

..gullig, va?

Så kom posten idag och jag blev jätteglad. Som ni säkert alla har förstått så är Micke Muster en av mina favoriter. Jag bara älskar hans musik. Jeanette, hans fru, skickade en DVD till mig med Micke och Linda Gail Lewis. Den ska jag titta på ikväll.

("Tack Jeanette. Hoppas vi ses snart").


DVD'n jag fick av Jeanette Muster.

Ska bli roligt att titta på den.

I morgon ska vi åka upp till campingen och städa och göra i ordning för sommaren. Det ska bli skönt att kunna börja att vara där uppe igen. Det är så lungt och fint där och man bara njuter. Ser fram emot dragspelsstämmorna och allt annat där. Fiska lite, bada lite, titta på alla fina båtar som kommer och snacka med alla folken där.

Det var allt för denna gången.

Ha det gott alla.

Kram Lill.


2 kommentarer:

  1. Hallo Lill og Kjell!
    Har han kommet hjem allerede? Kjempefint å se at det har gått så bra hittil. Kos dere i morgen og nyt helga. Husk: Ikke bare vasking, men ta deg tid til å nyte også.

    God helg til dere begge (alle), klem fra Karl!

    SvaraRadera
  2. Hei Lill , Det er bra din kjære er kommet hjem , nyt helgen sammen . Det skal jeg gjøre med min kjære : ) . Oprasjonen og kommer til og bra vettu , kjenner flere som har tatt den og de er kjempefornøyde . Jeg har som sagt søkt søkt om oprasjon jeg så vi får se , jeg håper og få hjelp da . Det kan være ett hjelpemiddel til og gå ned i vekt siden jeg sliter så mye med kroppen. Ha ei strålende helg , stor klem fra meg

    SvaraRadera