söndag 30 december 2018

Årets sista inlägg :)


Hej på er alla.
Ja inte har jag varit så duktig på att göra inlägg, även om jag lovade det. Får ta mig i kragen och vara duktigare nästa år hihi
Julen har varit så lugn och underbar med mina barn, barnbarn och vännerna Bertil o Pelle. Förra året var jag tomte, men i år sa Lheo till mig att jag fick hålla mig så jag fick träffa tomten. "Förra året var du och kissade". Ja dessa underbara barn :) :)
Hade så tur i år att Daniels kompis kunde vara tomte så vi bestämde en tid han skulle komma. Jättebra tomte var han, Victor. Och till Lheos stora glädje fick Mommo också träffa tomten :)
Lägger ut lite foton från vår jul här i Stigen.









































Ja, detta var årets sista inlägg.
Ha nu ett riktigt gott nytt år alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar