lördag 11 maj 2019

En riktig varm dag.

Hej på er alla.
Ja idag har det varit så varmt så man nästan inte orkade med.
Grejade en del i växthuset. Phu...va varmt.
Var en sväng i Uddevalla med min Annie. Handlade lite gott till frukost...mums.
Nu har jag börjat måla ytterdörren. Chokladbrun. Hoppas det blir bra. Blir det bra ska jag måla den andra ytterdörren också. Nu var en grön och en blå. Bättre att båda har samma färg, eller hur?
Fick även pumpad upp vatten från pumpen , Perfekt för växthuset.
Nu när det är så fint väder vet jag inte om jag ska greja inne eller ute. Mycket att göra på båda ställena. Men får nog ta en utedag när vädret e fint och en innedag när det regnar.
Hoppas det blir fint väder i morron också. Vill ha klart i växthuset och sen få satt upp min vägg på altanen.
Ja ja, det återstår att se.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar