onsdag 3 april 2019

Äntligen vår.

Hej på er alla.
"Long Time No Seen", men nu är det dags för ett inlägg igen.
Här går allt sin gilla gång. Håller just nu på att måla om inne. Tak och väggar och köksskåpen. Jobbigt att måla tak tycker jag, men det måste göras. Tar det lite pö om pö. Har som träningsvärk i hela kroppen. Ja ja, det går över.
Den 27 mars fyllde min Melissa 6 år. Vi firade henne den 23 med det hon ville ha. Mos och pannbiffar. Chokladkladdkaka och vispgrädde.

Morronrock fick hon.

Och 3 klänningar.


Så nu har äntligen våren kommit. Blommorna börjar spira och gro och solen lyser.
Härligt.
Mina katter är ute nästan hela dagarna och ligger på altan och lapar sol. De mår gott :)
Jag är för tillfället utan bil. Den är på lagning. Tror jag får den nästa vecka. Hoppas det.
Jag och min bror.

Ja igår var en sorgens dag. Mina bröder och jag förlorade vår lillabror och hans barn förlorade sin pappa. Tycker så synd i dom och önskar jag kunde hjälpa dom med den sorgen de nu har. Det är alltid svårt att förlora någon, speciellt då en förälder.
Den ända tröst är ju att nu har min bror fått lugn och ro, utan smärta och ångest. Han somnade in i stilla lugn.
Hans f.d ringde mig och berättade att han hade somnat för 5 minuter sedan.
Jag är så tacksam att hon ringde.
Ja ja, det är ju livets gång. Hur ont det än gör.
Detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar