tisdag 10 januari 2017

Första inlägget i år, 2017.

Hej på er alla.
Ja så är det 2017. Herregud vad tiden går fort.
Oooohhh, tänk den 18 februari blir jag 65år och PENSIONÄR. Huff.....VILL INTE, men vad ska man göra mot "tidens tand"??
Jag kom på mig själv här om dagen med att tänka på mina döttrar Rita och Renate. De blir 47 och 44 i år. Jösses, så gamla.
Ja ja, så är livet.
Min underbara dotterson, Lheo, fyller 3år den 12 och min underbara sondotter, Melissa, fyller 4år den 27 mars. Hu vad tiden går.
Min älskade son Daniel och hans dotter Melissa.

Annars så är allt bra här fast det är vinter, utan speciellt mycket snö. Men det kanske kommer sen. (Hoppas inte).
Till helgen ska mina två bröder i Håkantorp, Frank och Janne, komma på middag. Det ska bli så roligt. Älskar dom så mycket och vet att de har sina problem med hälsan. Önskar jag kunde göra något för att hjälpa dom. Jag har iallafall blivit månadsgivare till Cancerforskningen och hoppas det kan hjälpa oss alla. Vad är väl 100kr??? Det kan man både ha och mista. Min mamma dog i cancer och min pappa och min älskade man, Kjell.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar