lördag 31 december 2016

Happy New Year. Gott Nytt År.


Hej på er alla.
Ja detta blir årets sista inlägg.
Tänk nu har vi snart 2017. Hoppas detta året blir en vändpunkt för mig, till det bättre.
Året 2016 "firar" jag ut i lugn och ro. Och 2017 in i lugn och ro.
Jag ska ha mina två underbara barnbarn, Melissa och Lheo här. Bertil och Inger kommer på eftermiddagen så vi ska äta lite gott och bara ta det lugnt, Pelle, Bertil, Inger och jag. Samt Melissa och Lheo.
Året 2017 vill jag först och främst bjuda mina älskade bröder på middag. Ser dom så sällan så då vill jag att det bara är dom och Pelle o jag.
Min underbara Melissa




Ja igår kan ni tro jag hade en skitjobb här och då menar jag verkligen skit. Vi har ju tre toaletter här varav två går på samma rör. Där blev det såklart stopp. Jag fick ner i källaren med ränsband och vattenslang. Ja inte vill ni veta hur jag såg ut sen, men jag fixade det :) Gör inte gärna om det, men måste man så måste man.
Sen blev det att duscha två gånger innan jag kände mig ren.

Hela julen nu har jag haft massor av de mina här. Det har varit underbart, men mycket mat och annat att stå i med. Vad jag älskar min underbara diskmaskin haha. I morron, eller ja idag, slipper jag göra mat. Inger gör sin underbara gryta och tar med så jag behöver bara koka ris. Är jättetrött på julmat nu. Det ända som fattades var den norska surkålen. Brukar koka den själv, men det blir inte riktigt det samma tycker jag. Men mina barn säger att den blir exakt som den vi köper i Norge.

Ja mina vänner, nu är det slut för iår.
Ha nu ett riktigt Gott Nytt År.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar