måndag 25 juli 2016

Här på Per Andersgården.

Hej på er alla.
Ja här på Per Andersgården är det fart nu. Lheo och kattungarna är inte still en minut.
Hinner nog inte göra något långt inlägg, men lite foton blir det.
Pelle har åkt till Björkenäs för att bada och fiska. Han var där igår också. Då med Jessica. Nu är han tydligen frisk igen. Jippie, då får han klippa gräset. Jag har ju så mycket annat att göra ändå så allt jag slipper underlättar. Hinner faktiskt inte med allt och jag börjar känna mig ganska utsliten.
Nu ska jag gå ut med Lheo så han får bada. Har en jättestor och en lite mindre badbassäng, men han vill hellre bada i baljan.
I lördags satt Pelle, Inger, Lheo och jag ute och grillade. Det var så underbart. Man får ju passa på nu när det är gott väder. Plötsligt när vi satt där fick jag se Smulan uppe på taket på det stora huset. Ja hon är då inte höjdrädd den lilla gumman min. :)









Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar