måndag 15 februari 2016

Äntligen ett inlägg efter flytten.

 Hej på er alla.
Ja nu skäms jag nästan.... hihi, men bara nästan..... väldigt länge sen jag gjorde ett inlägg.
Ja det blir inget långt inlägg idag, men lite foton som får "tala" för sig själv.
Vi har ju flyttat från Tiarp nu till Högstena. Det är inte så långt emellan. Bara 3 km.
Här har varit mycket att göra och jag har haft jätteont i mina knän så allt tar sin tid. Men här är underbart och jag trivs som "fisken i vattnet". :)
Mina barn och Bertil har varit här flera gånger och hjälpt oss. Pelle och Bertil har ägnat sig åt att kapa ved och köra in i pannrummet, så nu har vi det varmt och skönt.
Här kommer lite foton.
Per-Andersgården, Högstena.

Här trivs jag.




Päronträdet i vinterskrud.


Smulan trivs också här.

I helgen nu var Jennie och polerade köksgolvet. Det blev så blankt och fint.






Trivs i det stora köket.


3 ugnar, så nu kan jag laga mat i massor... haha


Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar