måndag 4 januari 2016

Gott Nytt År alla.

Hej på er alla.
Ja nu är det länge sedan jag skrev något här. Inte sen förra året haha.
Ja Gott Nytt År alla och God Fortsättning.
Julen tillbringade jag i Vänersborg hos Annie. Det var härligt att träffa alla de mina igen. Sedan hängde lilla Lheo med hem och var hos mig en vecka, så nyårsafton var han här. Gud vad han är snäll och underbar. Vi hade det jätteroligt tillsammans. Nu saknar jag honom jättemycket.
Jag fick så mycket fint till jul, men allt ligger nedpackad för nu blir det flytt upp till gården om några dagar. Det ska bli skönt att få mer plats. Speciellt det stora köket. Fast omtapetsering och målning måste till. Inget gjort där sedan många år tillbaka.
En del av mina saker är redan där och en del står i båtgaraget. Mina älskade barn kommer och hjälper till med flytten. Tur jag har dom. Ja och även Bertil som alltid ställer upp.
Jag ska försöka göra inlägg lite oftare, men kommer nog inte ha något bredband i början, så min dator får stå här i huset så jag kan blogga därifrån.



Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar