måndag 7 september 2015

Träffa mina kära :)

Hej på er alla.
Idag ska jag åka till Vänersborg. Så härligt det ska bli att träffa mina barn och barnbarn. Saknar dom så mycket. Åker hem igen onsdag eller torsdag.
Lite sorg i hjärtat känner jag faktiskt, för nu är det dags att stänga till på campingen. Det har varit så härligt att vara där i sommar, men nu när jag ska börja hos tandläkare här i Falköping blir det inte att jag åker upp och ner. Och visst, skulle jag vilja det så är det ju inget som hindrar. Strömmen är bara att sätta på igen och värme o gasol finns ju.
Har bakat en del som jag ska ta med mig till Vänersborg. Kakor, bullar och pajer. I morse gjorde jag några pajer med broccoli, blomkål, bacon, kassler, purjolök, ost och äggstanning. Görgoa.
Mina älskade flickor.

I lördags var jag på fest i Friggeråker. Jätteroligt var det. Förfest hos Kjell i Torbjörnstorp, sen iväg och svängde dom lurviga till görgo´musik.



Till helgen är det sista kräftfiske, så då hoppas jag väder o vindar blir bra. Då blir det ner till Björkenäs, Hjo. Kommer att sova i båten två nätter. Får även besök av ett par som också ska sova över. Lite grillning blir det nog också en kväll och kräftor den andra. Håll nu tummarna för att det inte ska blåsa :)




Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar