måndag 21 september 2015

Tandläkare i morgon.

Hej på er alla.
Dags för ett inlägg igen. Veckorna går så fort så jag hinner liksom inte med. Tänk det är bara ca. 3 månader så är det Jul igen. Härligt. Älskar Julen :)
Ja, så är kräftfisket över för i år. Förra helgen var sista gång. Fick ganska mycket sista gången, så nu finns det en del i frysen.
Denna helgen har jag haft mitt barnbarn Melissa här. Hon är så underbar och rolig. Söndag kom Daniel och hämtade henne. Då var Annie och mitt andra barnbarn Lheo med. Så roligt att träffa dom igen. Älskar dom av hela mitt hjärta. Synd bara att Jennie inte var med.
När de åkt hem åkte jag med Pelle ner till Björkenäs. Det var dags att ta hem Örnviken. Vädret var gott och Vättern låg lugn och fin.






I morgon, tisdag, ska jag till tandläkaren. Ser fram emot det samtidigt som jag fasar för det. Är livrädd för tandläkare, men det ska ändå bli skönt.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar