måndag 9 mars 2015

Våååår......

Hej på er alla.
Ja så har äntligen våren kommit. Hoppas den stannar nu. INGEN MERA SNÖ. 
Idag var Inger och jag i Falköping. Vi fikade på Nya Konditoriet. Det var så skönt att komma hemifrån lite och Inger är så underbar. Tycker så mycket om henne. Hon är den syster jag aldrig fick. :)
Vädret var toppen. Knallblå himmel, sol och värme. Fåglarna sjöng i högan sky....
När jag kom hem gick jag en liten promenad i det fina vädret. Hittade både Tussilago och Bläsippor. Tog även med mig några grenar in som jag gjorde ett "Pengaträd" av. En fiskbulleburk fick silver tejp på, gips inuti med silversprayade grenar. Voila.... trädet är klart, bara "blommorna" som fattas...hihi
Så har jag fått 20st Mc-Märken jag ska brodera. Det tar tid, men är roligt. Har även gjort några kuddar jag ska ha på min säng. Några fler är på G. Tycker om massa kuddar :)






Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar