måndag 30 mars 2015

Länge sedan .......

Hej på er alla. Det blir långt mellan inläggen nu. Skriver inte så mycket utan låter bilderna tala för sig :)
Jag har haft en fruktansvärt tandvärk i det sista. Inte sovit långa stunder under natten, men i morron blir det tandläkaren.
Klar för Tonys fest.

Väntar på att åka till Broddetorp och Tonys fest.

Grattis Tony.


Vi var många som la till en liten peng.




Inger och jag åkte till Hjo och hälsade på Karin. Underbart väder hade vi.

Dessa broderade jag till June. Hennes dotter ska ha dom.

Torsdag 26/3 tog vi farväl av en underbar vän, Kent Skån, i Vänersborgs Kyrka.
 Lheo fick en gungstol av mig. Den gillade han.

Träffar inte Melissa till Påsk så hon fick i förskott nu när jag ändå var i Vänersborg.

27/3 fyllde Melissa 2år.

Jag hade maskinbroderat en kudde till henne med bild på henne och pappa.



Jag hade även gjort en smörgåstårta och en fjärils-tårta.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar