tisdag 2 september 2014

Får man lov att tycka synd i sig själv..??

Hej på er alla.
Ja så kommer ett inlägg igen. Kanske inte den bästa dagen att göra ett inlägg på, men men....
Idag är jag sjuk, förkylning som inte är av denna värld, Phuuuu.....
Har hostat så det är helt otroligt hur revbenen ömmar. Huvudet är lindad i ett stort bomullspaket, känns det som, och näsan bara rinner. Jaja, jag är nog inte den enda som råkat ut för detta, men endast JAG kan känna hur JAG mår...hihi... (Krya på er alla ni andra).
Jag pratade med en kompis förut och hon hade ett bra tips att ge mig som fungerade. Varmt vatten, honung och sprit. Nu hostar jag inte mera, men är "lullig" istället...haha

Blir nog snart att krypa ner i sänghalmen med min kudde. Har ju ingen annan att krypa ner med tyvärr.
Fast just idag känner jag att jag gärna skulle haft någon att krypa intill, känna två armar om mig, få en puss och bara somna. Va skönt.
Har en lite "down"-dag idag och saknar min Kjell. Kan jag någon gång hitta en ny "Kjell"???  Hoppas det.
Äh va dum jag e nu, kanske lite full??? Haha.... nu ska jag äta lite kyckling,
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar