tisdag 19 augusti 2014

Ser fram emot fredag 22/8.

Hej på er alla.
Ja då har man varit och handlat lite tillsammans med Annie och Jennie. Det blev H&M, Claes Ohlsson, Rusta, Maxi, Hemköp samt några affärer till, sen avslutade vi det hela på McDonalds.
Fast jag glömde faktiskt att gå till "Glasbanken" för att införskaffa lite "fludium" tills fredag. Ja ja, det får bli i morron.
Ja, fredag ser jag fram emot. Ska till Dalaborgsparken med min kompis June. Brolle kommer dit. Det ska bli så skoj att komma ut lite på "hemmaplan".
Har ju mest åkt till Falköping och Hjo nu i det sista. Fast jag har haft det helt underbart där med mina kompisar.


Köpte detta till Lheo idag.

Och denna till Melissa.

Gjorde middag till älsklingen Melissa....

...och hon är duktig och äter själv.




Älskade Lheo är alltid så glad.

Här "fintänker" han lite..haha

Ja då har jag inte så mycket mer att skriva om.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar