söndag 24 augusti 2014

Brolle Rock´nRoll Tour.

Hej på er alla.
Ja så är vi inne på denna veckas sista dag. Va fort veckorna går. Ca 17 sådana till så är det jul...hihi
Denna helgen har jag varit på hemmaplan. Kan inte hålla på att åka iväg alltid. Fredag var June, Kjell och jag på Dalaborgsparken och lyssnade på Brolle och Ewa Eastwood. De är bara så himla bra.
June och Kjell kom hit vid sju. Sen blev det kycklingsallad och lite att dricka. Och självklart en trevlig pratstund. Underbara människor.
Junes granne kom och körde oss till Parken. (Han hämtade oss hem också).
Jag fick lite nya vänner där och tyckte kvällen var jättefin. Fast jag tyckte väl inte direkt att det var värd inträdet, men men, skoj var det och kanonmusik.




Igår, lördag, var jag bara hemma och slöade. Myste med mina barn och barnbarn. Melissa och Lheo är bara så underbara och de ger mitt liv en så stor mening.
Gjorde en kycklingwok med färskplockade tomater och persilja från campingen. Det blev underbart gott. Säkert för att jag sått det själv...haha ;)

Nu går jag lite i svamp-plockar tankar. Får se hur det blir med det.
Den 6 ska jag på kräftskiva på MC klubben och det ser jag fram emot. Ska bli så skoj.
Det enda tråkiga i allt är att jag inte fått lagat min brodyrmaskin ännu. Saknar att brodera. Får väl sätta igång den "gamla" och brodera med den så länge.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar