söndag 30 mars 2014

Hej hopp.... en liten uppdatering.

Hej på er alla.
Dags för några ord igen. Vilket underbart väder det är idag. Har varit ute en liten sväng, men orkade inte länge. Har blivit vrålförkyld. Förkylningen kom förra veckan, men inatt "small" det bara till o jag blev än värre. Ska nog krypa under täcket en stund. Sen blir det att köra igång med lite pyssel jag måste få gjort. Lite maskinbroderi, motiv på ljus och så tänkte jag ta fram mina porslinsmålningsgrejer igen. Länge sen jag målade nu, men får hoppas takterna sitter i...hihi
Synd att sitta inne med detta nu när vädret e så fint, men jag orkar inte så mycket åt gången nu innan förkylningen gått över.
Längtar faktiskt upp till campingen, men nätterna är ju lite för kalla ännu så det får dröja lite innan jag åker upp.
Den 27 mars fyllde Melissa 1år. Daniel hade gjort så mysigt kalas för henne. Han är en underbar pappa.
Melissa väntar på tårta.

Äntligen....

Mmmm... så gott

Smaskens...

Kletig blir man av att äta tårta...

Presenter e roligt att få....

Lheo på Melissas kalas.

Sen var jag faktiskt ute på Babylon i fredags. Annie o Ewelina var med. Så roligt att komma dit igen. Dansbolaget spelade. Bra musik som alltid. Och jag vill tacka Stefan för han är en så underbar, omtänksam vän. Kramen jag fick och det han sa till mig gjorde mig så gott. Jag har ju känt mig lite ledsen och nere i det sista och hans ord värmde. Sen träffade jag även Tony och vi satt och snackade mycket. Det känns så gott att vi kan vara så goda vänner även om det inte funkade med oss som ett par.
Förra helgen var jag på knuttefest utanför Tidaholm. Lena, Eva och jag. Skoj. Var ju en vecka hos Pelle och det var några härliga dagar. Lena kom ut nästan varje dag och det är så roligt att träffa henne. Var även en kväll hos Inger och vi hade jättemysigt. Mat och vin bjöd hon på.
Synd vi bor så långt ifrån varandra.
Eva, jag o Lena på förfest hos Lena.

På MC-klubben

Glada tjejer.

Dans hör till haha

Trevliga killar.

Stefan o Tony på Babylon.

Kram kompis 

Nästa gång jag åker upp ska jag även ta en tur till Ingalill och Conny.
Vet inte när jag åker upp igen, får se vad tiden räcker till. Helgen innan påsk ska jag på något som jag ser jättemycket fram emot. Och till påsk blir det fest hos Lena så då åker jag ju upp.
Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar