lördag 28 december 2013

Snart ett nytt år.


Hej på er alla.
Ja så kommer ett inlägg till från mig. Inte mycket som har hänt sen sist, men, men..............
Redan 28 nu och inget har "hänt" med Annie. Vi väntar bara på att lilla Lheo ska komma till världen.
Kanske blir det den 29 då min älskade bror, Jan-Erik, fyller år? (Fast dagen är ju 4 januari).
Säger GRATTIS i förskott Janne. Synd vi inte träffas eller hörs så ofta numera, men en kontakt går ju inte bara åt ett håll..... ;) Man tröttnar till slut på att vara den som alltid hälsar på eller tar kontakt. Det är ju lika långt från båda håll. Och älskade "syster", "faster" betyder ju ändå inte så mycket. Eller hur??? Och heller inte mamma för vissa. Där ska också kontakten bara gå från ett håll, trots att man hör lögner och förtal.
Ja nu är det inte långt kvar tills vi går in i År 2014. Jag är bjuden till några underbara kompisar i Främmestad, men kan inte lova något för Annie måste "gå före". De kompisarna var här idag, hm... nej igår, och hälsade på och jag tycker så jättemycket om dom och vill så gärna fira Nyår med dom, men, men.... Ja det återstår att se hur det blir.
Nytt År blir det i alla fall......hihi

Nu ligger min lilla Linus och sover så jättegott på sin stol och jag ska snart göra samma sak, fast inte i hans stol, utan i min säng.... ;)
God natt alla och sov gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar