torsdag 26 december 2013

Min Julafton 2013.

Hej på er alla och God Fortsättning.
Hade en så underbar, lugn o fin Julafton med mina kära, Annie, Jennie, Jimmy, Pelle, Ulrika, Emmeli o hennes kille. Så mycket god mat o så många fina julklappar. Jag hade nog varit snällast...hihi.... för jag fick flest julklappar :) Lägger inte ut några bilder på det för det blir så många. Vet att dom flesta inte orkar med så långa inlägg med massor av foton, utan bara "skummar" igenom inlägget då. Bättre att ni orkar läsa inlägget...
Jag firade julafton hos Annie o Jimmy. Gott att slippa ha det hemma för en gångs skull. Tack för det mina älskade. Ja tack alla för en fin julafton o för fina klappar.
Min bästa julklapp måste jag säga var den jag fick av Inger. Ett kort med 300kr i, men det var inte just det, utan det var omtanken hon visade genom att lägga i ett litet kort med bild på en katt till Linus där det stog God Jul Linus. Det värmde mitt hjärta så mycket.
Jag sydde faktiskt ett Baby-nest till Annie o Jimmy och det blev de jätteglada för. Nu är det bara Lheo som fattas. Hoppas han kommer snart.
Linus fick även han julklappar. Det tyckte han om. Sen tyckte han om att leka med julpappret när jag packade in klappar. Bus-katten min :)
Baby-nestet jag sydde.


Julblomman jag fick av Jennie.

Så fin.

Julklänning sydde jag till Melissa.

Melissa fick även en dockvagn...

Sydde täcke o kudde till den.


Bus Linus....



Detta var allt jag orkar skriva just nu. Är så jättetrött o ska krypa ner under täcket.
Ha det gott alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar