lördag 7 december 2013

Grattis Tekla.


Hej på er alla.
Ja så är det lördag igen och jag bara slappar..... härligt.
Pelle är här och Rita kommer sen. Då ska jag göra mina norska pannbiffar, något Rita älskar :)
Sen blir det en lugn kväll.

Så väntar jag på att det ska bli tisdag då min underbara vän Mirva kommer. Hon passar på att komma hit när Lucky Luke ska träna. Önskar jag hade en bil så kunde jag åkt o hälsat på henne i Främmestad också, men tyvärr har jag inte det så vi får hålla till godo att träffas då och då.
Så har Ulrika o Patrik varit här torsdag till fredag. Så underbart att träffa dom igen. Vi var på Folkets Hus i Trollhättan där Micke Muster spelade. Jag fick även en inbjudan till Ulrikas 45års-fest 25 januari. Hon har hyrt en bygdegård och en grupp som heter "B&B" (tror jag dom het??). Det blir både musik ock Kareoke. Ska bli jätteroligt.


Ulrika o jag är "Fit4Fight"

Jag bryter aldrig några regler....hihi

Turid o Lennart Almroth..... underbara vänner.

Patrik o Ulrika.... också underbara vänner.



Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar