söndag 17 februari 2013

Trött idag :)))

Hej på er alla.
Söndag kväll och jag är bara såååå trött, men det är ingen idé att lägga sig för tidigt. Då vaknar jag bara mitt i natten. Får "stå" ut ett par timmar till.
Ulrika och jag var på Florens i Göteborg igår. Hade ju bestämt träff med några av mina kompisar. Många kom inte, men det var roligt ändå och jag fick lite nya, norska vänner. Härligt.
Dansbolaget spelade och de var som alltid kanonbra. Var hemma vid halv tre på natten, men sov inte så många timmar, därför är jag trött idag.
Lasse, Agnetha, Jag och Lisa.
Ulrika.

Tony o Lasse.



Stefan o Tony.

Idag har det dessutom varit en väldigt speciell dag. Tung faktiskt.
Kl. 11.10 tände jag ljus för Kjell. Då var det två år sedan han somnade in hemma efter en svår kamp. Vilken "födelsedagspresent" jag fick det året, fast jag är glad det var den 17 och inte den 18. Då hade jag aldrig kunnat fira min födelsedag mera.


Lite allvarsam är jag nog idag. Tänker mycket på en speciell, röd ros som jag fick i Brunnshult i början av september 2011 och som betydde mycket för mig då, men ännu mera idag, men, men................. livet är ju som det är och man får ta dagen som den kommer.



Nu återstår det att se om det blir några överraskningar i morron.
Ha det gott alla.
Kram Lill

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar