onsdag 20 februari 2013

Min födelsedag.

Hej på er alla.
Här kommer ett litet inlägg igen. Bättre sent än aldrig....hihi...
Min födelsedag den 18 var helt underbar. Fick flera hundra gratulationer på Facebook och jättemånga sms och telefonsamtal.
Bertil och mina barn med respektive kom och grattade mig. Fick en röd ros, kort, konfekt och 1 liter Jelzin. Jag njöt riktigt av "min dag".... :))))) En jättegod middag blev det också. Tårta ville jag INTE ha. Tål ju inte sött.
På kvällen när alla gått hem och det bara var Daniel, Anjelika och jag kvar så tittade vi på film. Tills 00,30.

Min underbara Linus.....

..... var med och Grattade matte...hihi

Han är så kelen och god.

Mattes älskling.

Linus kollar på film med oss....hihi.

Dagen efter, igår tisdag, kom min underbara kompis Ulrika hit efter jobbet, vid fyra. Vi åt middag, tittade på TV, snackade och handarbetade. Gillar Ulrika för hon är ärlig och "rak" och bryr sig om. Daniel körde hem henne vid nio.
I morron ska Annie o jag över till Bertil och städa för honom. Han ställer alltid upp för oss alla och är en kompis man kan lita på till 200%, så det är roligt att göra något för honom.
Fredag blir det nog Babylon.
Detta var allt för idag.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

  elvis


1 kommentar: