måndag 21 januari 2013

Min underbara Linus.

Hej på er alla.
Idag har jag varit hos läkaren och gjort min årliga kontroll efter operationen. Allt var bra.
Sov dåligt inatt och gick upp halv sex. Satt vid datorn en stund och gick så och försökte sova lite till, men "icke sa Nicke", det gick inte. Fem över nio ringde Annie och vi bestämde att träffas vid bilen halv tio, sen stensomnade jag och vaknade av telefonen fem i halv tio. Vilken fart jag fick...hihi.... DÅ kunde jag minsann somna, ja i 20 minuter........ ja ja, jag hann.

I fredags var Annie, Evelina, Ulrika och jag på Babylon. Det var som alltid ganska roligt. Träffade en s.k "kompis" sen 1½ år tillbaka och träffade även några nya kompisar. Allt var toppen, tyckte jag, men det ändrades dagen efter. "Kompisen" var ingen bra kompis visade det sig. Vågar inte ens höra av sig.






Just nu sitter jag och gosar med min lilla Linus. Å vad han är fin. Han är en "karl" att lita på.......hihi....... Inte säger han "vi tar en dag i sänder" eller "vi glömmer igår" eller "surar" för att han inte får... hm......jaa. Linus är nog den enda "kille" jag litar på, fast han e ju bara en katt.
Fy f.n vad jag är trött på så kallade "karlar"......... barnungar skulle jag kanske hellre säga, inte mogna i allafall, oärliga och med krav som de inte ens uppfyller själva.
I morron ska Jennie och jag till veterinär med Lana. Kl.15. Det ska bli skönt när det e gjort.
Nej nu ska Linus o jag krama kudden.
Ha det gott alla.
 Kram Lill

  elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar