fredag 18 januari 2013

Blondiner..... hihi


Hej på er alla.
Ja här sitter jag och funderar på vad helgen har att bjuda på. Är sugen på något roligt...... Ja vi får se vad det blir.
Under veckan har jag varit i Falköping och hämtat ytterligare ett bil-lass med mina grejer. Främst broderi grejer så jag kan komma igång med brodyrmaskinen, så jag har ju att göra :)))
Träffade min underbara "syster" Inger och min underbara "mamma" Karin. Vi hade en så fin kväll hos Inger och hon bjöd på jättegod mat. Sen blev det ju lite vin o grogg med......hihi. Å vad jag trivs med dom. Önskar vi bodde närmare varandra.


Idag har jag varit ute med Annie och Jennie och handlat lite... hmmm... eller mycket. Sen var Daniel o Anjelika här en sväng. Jag älskar mina barn så mycket, de gör livet värd att leva. Och jag väntar såååå på mitt barnbarn. Härligt att se Anjelikas mage växa. :)))) Väntar på den 11 april.
I morron ska jag ha alla mina kära på middag här kl.15. Potatisgratäng, skinkstek o sallad.


Ja detta var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill

. elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar