fredag 27 juli 2012

Jippie... jag har fått lägenhet.

Hej på er alla.
Long time no seen...hihi.....jag är slö med mina inlägg numera. Det ska nog bli bättre när jag flyttat.

Ja ser ni, nu har jag skaffat mig en lägenhet i Vänersborg igen. Synd bara att det inte är inflyttning förän 1 november. Vet inte riktigt hur jag ska "stå ut" här så länge, men jag måste ju. Den jag är inneboende hos är en makalös människa till att kunna få fram det absolut sämsta i en. Man blir ju så förnedrad, nonchalerad och sårad, om och om igen. Tillslut finns det bara hat och smärta kvar.
Jag måste bort härifrån fortast möjligt innan jag blir en bitter, grinig, tokig kärring....hihi

Ja ja, en dag är det över och livet kan bli gott att leva igen :))) Och normalt.
Nu håller jag på att packa, förbereda gardiner, måla lite nytt till lägenheten och planera för fullt. Ska bli gott att få ett riktigt hem igen.
Min lilla Linus växer och blir så stor, men han är fortfarande så jättegod och kelig. Hoppas det blir lätt för han att komma till lägenhet där han inte kan springa ute. Han får ju bli innekatt, men tror det kommer gå bra. Han är ju inte så gammal ännu.
Å vad gott det ska bli att komma nära mina barn igen och alla mina vänner. Det ska bli såååå underbart :))))) 
Här ska vi bo Linus o jag.


Ja detta var allt för denna gången.
Ha det gott alla. 

 Kram Lill

 elvis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar