söndag 11 mars 2012

Underbart väder idag.

elvis
Hej på er alla.
Vilket underbart väder det har varit idag. Fönstret har jag haft öppet nästan hela dagen och det märktes inte. Så skönt att byta luft emellanåt...hihi...



Så har jag flyttat om lite här hemma. Skrivbordet med datorn har fått ny plats. Nu ska matbordet in från storarummet så matplatsen blir i rummet innanför köket. Där matbordet står nu ska jag bygga en bar....skål, skål.... :)
Ja så har jag bakat muffins till Pelle idag. Veldigt saftiga och goda blev dom. Hittade på ett recept själv och det blev lyckad.
Pelle har varit i båtgaraget och bytt impeller på Örnviken. Nu är han och handlar så vi ska mysa lite ikväll.


Örnviken.

Mina muffins jag bakade idag.

Jag har varit ganska trött och slö idag och inte alls fått gjort det jag ville hinna med, men som tur e så springer det inte ifrån mig och tyvärr är det ingen annan som gör det för mig...hahaha. Jag sov så jättedåligt inatt. Kunde inte somna och låg och vred mig tills gryningen :(
Då blev det en kort stunds sömn.
I morse ringde min underbara dotter, Annie och vi snackade jätte länge. Så roligt att höra henne så glad och nöjd. Älskar dig gumman.
Nu ska jag göra ett lite "ryck" till innan Pelle kommer. Motvilligt, men nödvändigt.
Ha det riktigt gott alla.
Kram Lill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar