lördag 10 mars 2012

Lördag.

elvis
Hej på er alla.
Ja så är det lördag igen. Myspys dag....hihi. Jag ska göra pitabröd med köttfärs, sallad och beasås till kvällen. Det är gott.
Så har jag äntligen fått hyllor till hobbyrummet. Det blev skitbra. Nu får jag plats med allt. Håller på att ändra där uppe nu. Sen ska det igång med pysslandet. Allra helst ville jag målat och tapetserat där, men det får bli en annan gång. Får leva med motorcyklar på ena väggen...haha. Behöver även sätta upp lite mera lampor så jag ser riktigt. :)))
Ja nu är min bil klar för ombesiktning. Pelle bytte bromsskivor idag. Härligt. Nu vet jag att Pärlan e OK.
Här är det jättefint väder idag, om man håller sig inne...hihi...det blåser som bara det. Fast det är inte kallt.
Känner mig lite "festasugen" idag, men det får bli en annan gång.
Ja det var allt för denna gång.

Ha det riktigt gott alla.

Kram Lill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar