tisdag 21 februari 2012

Nu är jag 60 år.....

Hej på er alla.
Ja nu är det tisdag och jag har piggnat till efter min 60 års fest...hihi... så nu kommer ett inlägg.
Lördag 18/2 fyllde jag ju år och det firade jag i Trollhättan med mina kompisar. Tjejfest. 22 tjejer var vi. Vi hade bara såååå roligt.
Vi började hemma hos Angelika. Där åt vi gott och drack gott. Hade med mig mat. Min potatissallad med grönsaker, pannbiffar, skinka, fläskfilé, sallad och hemmagjord dressing.

Jag innan festen.

Och igen.

Ännu en gång...hihi

Bettan.

Marika.

Mirre och Anki sjunger för mig.

Dags att öppna presenterna.

Presenter jag fick....

Roligt värre......

Så mycket fint.

Så hade Mirre skrivit en låt till mig och den var görbra. Hon är så duktig.
Så öppnade jag mina presenter och jag fick så mycket fint. Ja så blev det dans...tjejdans...haha...
Sen bar det iväg till Babylon. Där var det karaoke.
Självklart ville dom ha mig upp för att sjunga...hmmm... en norsk låt såklart, en jag inte alls kunde. "Kalle me fela". Katastrof..... Ville ju sjunga DDE's "Rompa mi", men den hade han inte tyvärr. Den som är så bra. :))))
Jaja, roligt var det i allafall och full blev jag. Träffade Stig och hans tjej där. Sen någon annan kille jag inte vet namnet på.

På Babylon.

Från Carina o Trollarn.

Från Karin o Inger.

Några av mina presenter.

..........................

..................

Hmmm... Pelle, känn dig blåst....hihi

Från Marika...gulliga du...Parfym "Miss Sixty", stämplar, kajal....

ännu en från Marika. Jippie.... John Lindberg 24 mars....
ska bli så roligt...

Min Jennie...

Min Annie....

Min Sabine....

Marika...

Marika igen...

Bettan....

Maria och Jennie.

I Ankis knä mådde jag gott....hihi...

Så fick jag 600kr av Vibeke + att jag får en hårförlängning och fotvård nästa gång vi ses. Tack gumman.

På fredag åker vi till Emmas i Trollhättan. Annie, Sabine, Marika och jag, sen får vi se vem mer som vill hänga med. Dess fler, dess roligare.
Jag sov hos Annie och söndag var en riktig slappardag för oss. Marika och Ida kom en sväng och Annie löjlade sig och målade sig som en blandning mellan Perrot, en Geisha och Joker'n....hihi...gulliga hon.

Min älskade Annie....hihi...

Jag söndags morron pratar med Mirre i telefon.

Våren kommer till Vänersborg :)

Och så fick jag träffa Idas Henry....haha...

Det var allt för denna gång.
Ha det gott alla.
Kram Lill.

elvis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar