söndag 13 november 2011

Äntligen får jag gjort ett inlägg.

Hej på er alla.
Ja nu är det grymt länge sedan jag gjorde ett inlägg. Det har varit så mycket att göra i det sista och jag har varit så trött.
Dessutom har jag inte min egen dator utan använder Pelles laptop. Är inte så van med den ännu. Väntar på att Telia ska få tummen ur och koppla in bredbandet, 100MB Fiber. Det ska bli skönt.

Ja vad har hänt i mitt liv då. Jo jag har flyttat till Falköping över vintern, till Pelle. Så slipper jag de stora elräkningarna för att hålla det varmt i Brunnshult. Finns ju inget att elda i där, bara el. Skulle aldrig klara av det nu när Kjell inte finns mer.
Jag trivs jättebra här och har det bara sååå underbart. Sen får Pelle och jag lära varann att känna riktigt, se hur det är att bo ihop. Så får vi se till våren om vi ska fortsätta som ett par eller bara som kompisar.

Det jag saknar mest här är ju mina barn, men det är inte så lång väg emellan oss och det finns telefon. Sen är det mina kompisar och sy mötet. Känner inte så många här ännu, men det kommer nog. Vill ha igång ett sy möte här.

Känner ju några här faktiskt, Margit, Maria, Carina, Pelles syster Inger och deras mamma Karin. Helt underbara människor alla.

Igår var jag hos Carina i Källebacka för andra gång. Hon är så jättegod och jag tycker så mycket om henne. Hon bjöd på gott att äta o dricka, sen satt vi och stickade. Hon vill också vara med på sy möte.

Ja nu blev det ju några ord på bloggen i alla fall. Och lite foton. Dom får "tala" för sig själv.

4 nov var jag och Marika i Trollhättan.

På Babylon med kompisar.

Marika, Stig, jag, Storken och Tony.

Storken o Tony.

Joel o Jennie.

5nov var vi hos Mirre o PG. Han fyllde 50år.

God mat o dryck tycker jag o Marika.

Anki.

Jag o Mirre.

Några tog ett bad...hihi
En jätterolig fest med många trevliga människor.
Tack Mirre o PG.

Här är Pelle ute tidigt och grejar med veden.

Här lyfter han stockarna

..... upp på kärran.

Kall och frusen blev han.

Detta var allt för denna gång.

Ha det gott alla.

Kram Lill
Team Pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar