måndag 12 september 2011

Ny bild under min blogg.

Hej på er alla.
Som ni säkert ser så har jag ändrat bild under min blogg. Nu gör jag lite PR för min fisketokiga älskling istället.....hihi....


Jaha, då var gräset klippt på campingen och strömmen av. Hoppas det var sista gången att klippa gräset där. Var precis klar med att klippa så kom de första regndropparna. Nu regnar det som bara det och det är riktig storm ute....usj.....
Hoppas det är bra väder på onsdag i alla fall. Annars blir det ingen svampplockning :(
I morron ska jag till Vänersborg till Jennie och Annie.


Nu syr jag lite mellan varven. Gardiner och lite annat. Fick äntligen "tummen ur".....haha... bara så jä..a svårt att se ögat på nålen så jag kan trä den. "Kämpa på, kämpa på........" Blir nästan förbannad....hihi...., men bara nästan.

Ja nu ska jag väl fortsätta sy en stund.
Ha det gott alla.

Kram Lill
Team Pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar